جمعه, 10 فروردین,1403

رنگ متن

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران در جمع هیات رییسه شرکت گاز استان زنجان: مجهز بودن به دانش، مهارت و اخلاق، 3 مولفه موفقیت مدیران کارآمد

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران در جمع هیات رییسه شرکت گاز استان زنجان: مجهز بودن به دانش، مهارت و اخلاق، 3 مولفه موفقیت مدیران کارآمد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، مهندس مومنی؛ عامل موفقیت و به انجام رساندن درست مسئولیت های مدیران را تجهیز ایشان به شاخص های مهم دانش، مهارت و اخلاق اعلام کرد و گفت: تقویت و بهینه سازی فضایل اخلاقی از مهمترین و کارآمدترین مولفه های مدیریتی است که مدیران باید مرتب برای خود و مسئولان زیر مجموعه، تکرار کنند.

در نشست صمیمی مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران و هیات همراه با مدیر عامل، اعضای هیات رییسه و مسئولین واحد های شرکت گاز استان زنجان؛ مهندس مومنی با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، شهادت شهید حججی و تقارن ایام با هفته دفاع مقدس؛ دوران مسئولیت کسب شده را توفیق و امانت الهی عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات مردم و برآوردن نیازهای ایشان؛ مسئولیت سنگینی است که باید نهایت استفاده را از این فرصت بدست آمده برد و تمام هنر و توانمندی خود را در این سمت به کار گیریم که قطعاً پاسخگو خواهیم بود.

وی با استناد به فرمایش حضرت علی (ع)، داشتن سعه صدر، خستگی ناپذیر بودن را از مهم ترین ابزارهای موفقیت و بقای مدیریت را در اجرای عدل معرفی و تاکید کرد: مبادا با فخر، تکبر، عجب و غرور کاذب که از آفت های مدیریت هستند، در وظایف خود کوتاهی کنیم که این امر خیانت در امانت است.

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران همچنین رمز موفقیت کارکنان و مسئولان، ارتقاء عملکرد شرکت و تعالی سازمان را؛ داشتن ایمان به هدف، فعالیت های صحیح و سازنده، استمرار، پشتکار و توکل عنوان کرد.

مهندس سعید مومنی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر رتبه نخست دنیا را در ذخایر گاز طبیعی و از نظر تولید در جایگاه دوم دنیا قرار داریم، افزود: دستیابی به نخستین جایگاه فناوری در منطقه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از مهمترین اهداف و چشم انداز شرکت ملی گاز ایران در افق 1404 است.

وی ابراز داشت: برای رسیدن به این مهم باید همانطور که تحریم ها را دور زدیم، به دنبال راهکار صحیح و سازنده باشیم.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران کسب دستـاوردهای ارزشمندی چون راه اندازی سامانه مانیتورینگ ایستگاهها،  ساخت و مونتاژ ایستگاه های تقلیل فشار از اقلام راکد انبار،  ساخت ایستگاههای کم ظرفیت و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ برای ایستگاههای حفاظت کاتدی را قابل تحسین و تقدیر دانست و عنوان کرد: شرکت گاز استان زنجان جزو شرکت های گاز استانی پیشرو بوده است.

مهندس مومنی کسب 8 تا 10 درصد از تجارت جهانی را از دیگر اهداف و چشم انداز شرکت ملی گاز ایران مطرح کرد و با بیان اینکه نمی شود جایگاه سوم تولید را در کنار جایگاه چهارم مصرف جهانی داشته باشیم ولی در جایگاه صادرات کم بیاوریم؛ افزود: در حال حاضر به کشورهای ترکیه، آذربایجان، عراق و نخجوان صادرات داشته و به سمتی حرکت کرده ایم که در برنامه صادراتی به پاکستان، هند و چین، عمان و کویت نیز گاز صادر کنیم.

وی توسعه گاز با محوریت امنیت عرضه و حفظ محیط زیست از طریق تامین گاز پاک، مشارکت در افزایش قدرت اقتصادی و سیاسی کشور در ابعاد داخلی، منطقه ای و بین المللی از طریق ایجاد مسیر و ارتقاء صنعت گاز به صنعتی سرآمد با تکیه بر توانمندیهای داخلی و ارتباطات بین المللی را 3 هدف کلی در اهداف کلان برنامه های ششم توسعه صنعت گاز عنوان کرد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه در حوزه گاز رسانی؛ وابستگی خارجی نداریم؛ ابراز داشت: به لطف خدا و همت مهندسان ایرانی؛ در حال حاضر بیش از 5/99 در صد تولیدات ما داخلی است.

مهندس مومنی همچنین جایگزین کردن کنتورهای هوشمند به جای کنتورهای قدیمی را از دیگر اهداف شرکت ملی گاز ایران مطرح کرد و با اعلام اینکه کنتورهای هوشمند در تهران، کرمانشاه و مشهد به صورت پایلوت 5 هزار تایی در حال اجرا است؛ گفت: با سفارش 1 میلیون کنتور هوشمند و تهیه 1 میلیون کنتور هوشمند دیگر تا پایان سال در صدد تعویض کنتور ها و هوشمند کردن آن در راستای مصرف بهینه و جلوگیری از سرقت های احتمالی هستیم.

وی افزود: با جایگزینی 2 میلیون کنتور در طول سال، طی 10 تا 15 سال، کل کنتورها در سطح کشور هوشمند می شود.

 وی در پایان حرکت در راستای بهبود مستمر را از دیگر وظایفی عنوان کرد که همواره باید مد نظر مسئولان باشد؛ هدف از سفر یک روزه را  آشنایی هر چه بیشتر با همکاران گاز استانی با هدف تعامل و مشارکت هرچه بیشتر با آنها و دریافت پیشنهادات و انتظارات در جهت بهبود فرآیندهای سازمانی عنوان کرد.

در پایان با تاکید مجدد بر تکریم، احترام، اعتماد و توانمند کردن کارکنان به عنوان وظیفه اصلی سازمان گفت: نتایج این اقدام؛ تقویت حس توانمند سازی و مسئولیت پذیری کارکنان است که موجبات داشتن مجموعه ای قدر و توانمند است.

در این نشست، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با خیر مقدم به مدیرگازرسانی و هیات همراه، گزارش مبسوطی از فعالیت و عملکرد این شرکت و اهداف آتی آن ارائه و گفت: در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری در قالب 21 شهر با 217 هزار و 688 خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

سید سعید عسگریان افزود: در بخش روستایی نیز از 910 روستای استان؛ 432 روستا با 77 هزار و 683 خانوار با 73 درصد بهره مندی؛ گاز طبیعی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 136 طرح گاز رسانی به روستاها با تحت پوشش قرار دادن 14 هزار و 668 خانوار در دست اجرا و 167 طرح گاز رسانی نیز در دست طراحی است تا 8 هزار و 696 خانوار روستایی دیگر بهره مند از گاز طبیعی شود، ابراز داشت: با این اقدام، بهره مندی خانوار روستایی استان به 93 درصد می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان ابراز داشت: در حال حاضر 278 هزار و 871 مصرف کننده خانگی، 20 هزار و 220 خانوار عمومی و هزار و 31 مصرف کننده صنعتی در استان از خدمات شرکت گاز؛ استفاده می کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم رئسای امور، ستادی شرکت گاز استان زنجان به طرح اقدامات خود و بیان مشکلات و راه حل های پیشنهادی پرداختند.


  • تاریخ انتشار :
  • 12 مهر 1396
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
در ایام تعطیلات نوروز؛ نیروهای پست امداد گاز زنجان 24 ساعت آماده خدمات رسانی هستند
در ایام تعطیلات نوروز؛  نیروهای پست امداد گاز زنجان 24 ساعت آماده خدمات رسانی هستند مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از آمادگی خدمات رسانی امداد گران، پست امداد شرکت گاز استان زنجان در ایام تعطیلات نوروز 1403 به طور 24 ساعت خبر داد.
1403/01/07
پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید
پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حلول سال جدید سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم»
1403/01/05
دکتر رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت
دکتر رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان می‌دهم سال ۱۴۰۳ سال رونق بیشتر تولید و اقتصاد، کاهش بیشتر نرخ تورّم و خدمت‌رسانی گسترده به مردم عزیز خواهد بود، تصریح کرد: هر چه در این دو سال و نیم، تلاش برای تکمیل ط ...
1403/01/05
پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی
پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
1403/01/05
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سال نو
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سال نو رحیم سلیمانی‌نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با ارسال پیامی، همزمانی ماه مبارک رمضان با سال نو شمسی را به تمامی همکاران و خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تهنیت گفت.
1403/01/05
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/20
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی
معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد:  استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی استفاده از گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی، نیاز منابع مالی ما را در این زمینه تأمین می‌کند.
1402/12/15
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد: هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند
معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد:  هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به کاهش شدید دما در کشور و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: در صورت تداوم شدت مصرف گاز، امکان افت فشار در سرشاخه‌ها وجود دارد و از این رو از تمامی هموطنان تقاضا دا ...
1402/12/13
s