دوشنبه, 26 آذر,1397

نزدیک به 84 درصد از مشترکین گاز طبیعی از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان رضایت دارند

نزدیک به 84 درصد از  مشترکین گاز طبیعی از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان رضایت دارند

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سرپرست این شرکت از سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از عملکرد شرکت گاز استان زنجان در سال 96 خبر داد و گفت: 8/83 درصد از مشترکین گاز طبیعی در استان از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان راضی هستند.
مهندس موسی احمدلو با بیان اینکه بر اساس اعلام نظر 2 هزار و 200 نفر از مشترکین در رده سنی بالای 18 سال در 8 شهرستان استان زنجان؛ 15 شاخص مهم رضایتمندی مورد بررسی قرار گرفته است؛  افزود: در این تحقیق از روش پیمایش توصیفی و تحلیلی استفاده شده است تا اطلاعاتی درباره دیدگاه ها، باورها، نظرات، رفتارها و انگیره های مشترکین محترم از راه تحقیق و پژوهش علمی در مقیاس وسیع میسر شود.
وی از سلامت اداری و طرح تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل اساسی در ارائه خدمات نام برد و ابراز داشت: در این نظرسنجی علاوه بر بررسی میزان رضایتمندی مشترکین از نحوه و نوع خدمات ارائه شده شامل پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب، شفافیت و ارزش خدمات ارائه شده، نقش و عملکرد شرکت گاز در توسعه استان، قابلیت اطمینان تجهیزات گازرسانی و انجام تعهد در پروژه ها نیز سئوال و مورد بررسی قرار گرفته است.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان تصریح داشت: پوشش ظاهری و آراستگی لباس کارکنان، میزان تعهد کارکنان، نحوه تحویل قبض و برگه عدم حضور، دانش و مهارت کارکنان، سرعت عمل و مدت زمان انجام کار، نحوه برخورد و رعایت ادب و شئونات، رسیدگی به اعتراضات، پاسخگویی به تلفن 194، آموزش نکات ایمنی و اطلاع رسانی مسائل ایمنی و مصرف گاز از دیگر شاخص های مورد بررسی رضایتمندی مردم از عملکرد گاز زنجان بوده است.
مهندس احمدلو با اشاره به اینکه شرکت گاز استان زنجان مسئولیت دریافت و توزیع گاز، حفظ و نگهداری تاسیسات و ابنیه مرتبط با فعالیت ها، ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی، فروش گاز، اهتمام و ارتقای کیفیت خدمات قبل و بعد از فروش به مشترکین، مطالعات فنی، مهندسی، اقتصادی، طراحی و اجرای طرح های گاز رسانی و ایجاد، احداث و توسعه تاسیسات و ابنیه لازم در سطح استان بر عهده دارد؛ اظهار داشت: در دنیای رقابت امروزی، کشف نیازها و خواسته های مشترکین و برآورده ساختن آنها یکی از شرط های اساسی برای موفقیت است؛ که با اندازه گیری رضایت مشترکین به عنوان ابزاری موثر در کنترل عملکرد سازمان؛ تلاشی موثر در شناسایی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف صورت می گیرد.
وی با اعلام اینکه روابط عمومی این شرکت، فعالیت خود را در راستای اجرای طرح های نظرسنجی؛ از سال 1390 آغاز کرده است، گفت: این امور با برگزاری جلسات کارشناسی و تاکید بر ایجاد تحقیقات کاربردی و توسعه ای؛ تمام تلاش خود را در راستای ارتباط موثر و مستمر با دانشگاه ها هدایت کرده و توانسته است با نیاز سنجی پژوهشی در سایر بخش های شرکت، مطالعات و تحقیقات مورد نیاز را شناسایی و در قالب پروژه های پژوهشی به انجام برساند.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه طرح پژوهشی « سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان زنجان» با شروع فصل سرما و تاثیر فصل بر افزایش مصرف گاز طبیعی در استان اجرا شده است، افزود: از جمعیت پاسخگویان این تحقیق؛ 3/30 درصد؛ زن، 2/68 درصد مرد بوده اند که در رده های سنی بین 18 تا 24 سال، 25 تا 34 سال، 35 تا 44 سال، 45 تا 54 سال و 55 سال و بیشتر مورد بررسی قرار گرفته اند.
مهندس احمدلو ابراز داشت: علاوه بر نظر سنجی؛ از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم (سامد)،  تلفن گویا، تلفن پیام گیر، سامانه پیام کوتاه، وب سایت شرکت گاز، باجه اطلاعات و راهنمایی، نظرات و پیشنهادات شهروندان را دریافت و مورد بررسی و توجه برای بهبود کیفیت خدمات شرکت گاز به مشترکین؛ قرار می دهیم.

نظر شما چیست
آخرین اخبار
مدیر عامل گاز زنجان خواستار تاکید بر ابلاغ و رعایت بخشنامه معاون اول رئیس جمهور به همه دستگاه های اجرایی شد؛ برای حفظ هر چه بیشتر تعادل در تولید، مصرف و پیشگیری از احتمال قطعی گاز؛ همه سازمانها تا پایان سال موظف به رعایت مصرف بهینه گاز هستند
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان مهندس احمدلو در نامه ای به استاندار زنجان خواستار تاکید اجرای بخشنامه آقای اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور به همه سازمانها، موسسات، شرکت های دولتی، نهاده ...
1397/09/25
رئیس امور بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران: گزارشها و اقدامات گاز استان زنجان در استقرار مدیریت خوردگی بسیار ارزشمند است؛ باید ارتباطاتمان را برای انتقال تجربه بیشتر کنیم
در پی بازدید اعضای کارگروه مدیریت خوردگی معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت از فعالیت ها و اقدامات شرکت گاز استان زنجان؛ مهندس زردویان از عملکرد موفق و قابل توجه این شرکت در زمینه استقرار مدیریت ...
1397/09/21
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: با بهبود مستمر عملکرد در سایه استقرار سیستم مدیریت کیفیّت؛ در مسیر تعالی سازمانی گام بر می داریم
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان مهندس احمدلو گفت: به منظور آگاهی از میزان مطلوبیّت وکیفیّت فعالیّت ها و پیاده سازی استراتژی های سازمانی؛ نیازمند استقرار سیستم ارزیابی هستیم تا در مسیر تعالی ...
1397/09/20
در ادامه نهضت ارتقاء سطح آگاهی مصرف ایمن و بهینه گاز مشترکین؛ 7 هزار دانش آموز زنجانی همیار گاز می شوند
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: با آغاز اجرای طرح همیار گاز در سال ۹۷؛ بیش از ۷ هزار دانش آموز زنجانی دیگر؛ با روشهای مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی آشنا می شوند
1397/08/27
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد: قبض گاز مشترکین خرمدره ای به صورت آنی پرداخت می شود
با بهره برداری از سامانه صدور آنی قبوض؛ طرح قرائت کنتور و صدور قبض آنی گاز؛ جلوی درب منازل مشترکین شهرستان خرمدره به صورت پایلوت از اواخر مهر ماه امسال اجرایی شد
1397/08/23
توصیه هایی مهم برای استفاده درست از وسایل گرمایشی مدیر عامل گاز زنجان بر ضرورت استفاده صحیح از وسایل گرمایشی استاندارد تاکید کرد؛
موسی احمدلو گفت: استفاده نادرست از وسایل گرمازا و همچنین استفاده از وسایل غیر استاندارد، باعث بروز مسمومیت با گاز منو کسید کربن می شود
1397/08/22
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان: مردم دقّت بیشتری کنند/ نصب صحیح شیلنگ بخاری و دودکش ها در بالا بردن ایمنی بخاری ها تاثیر بسزایی دارد
نادر رابطی تاکید کرد: وسایل گازسوز همانند سایر وسایل مشابه برای روشن شدن و سوختن مناسب؛ نیاز به هوا دارند و تنها راه ارتباطی آنها با فضای خارج از ساختمان؛ از طریق هواکش است.
1397/08/01
مدیر عامل گاز زنجان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان: ممانعت معارضین؛ مشکل عمده در اجرای پروژه های گازرسانی در روستاها / تعامل بین دو دستگاه اجرایی تاثیر بسزایی در تسریع روند اجرای پروژه ها دارد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ در دیدار مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گاز زنجان با رئیس کل دادگستری استان؛ مهندس احمدلو با ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان؛ اعلام کر ...
1397/07/29
s