پنجشنبه, 28 تیر,1397

نزدیک به 84 درصد از مشترکین گاز طبیعی از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان رضایت دارند

نزدیک به 84 درصد از  مشترکین گاز طبیعی از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان رضایت دارند

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سرپرست این شرکت از سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از عملکرد شرکت گاز استان زنجان در سال 96 خبر داد و گفت: 8/83 درصد از مشترکین گاز طبیعی در استان از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان راضی هستند.
مهندس موسی احمدلو با بیان اینکه بر اساس اعلام نظر 2 هزار و 200 نفر از مشترکین در رده سنی بالای 18 سال در 8 شهرستان استان زنجان؛ 15 شاخص مهم رضایتمندی مورد بررسی قرار گرفته است؛  افزود: در این تحقیق از روش پیمایش توصیفی و تحلیلی استفاده شده است تا اطلاعاتی درباره دیدگاه ها، باورها، نظرات، رفتارها و انگیره های مشترکین محترم از راه تحقیق و پژوهش علمی در مقیاس وسیع میسر شود.
وی از سلامت اداری و طرح تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل اساسی در ارائه خدمات نام برد و ابراز داشت: در این نظرسنجی علاوه بر بررسی میزان رضایتمندی مشترکین از نحوه و نوع خدمات ارائه شده شامل پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب، شفافیت و ارزش خدمات ارائه شده، نقش و عملکرد شرکت گاز در توسعه استان، قابلیت اطمینان تجهیزات گازرسانی و انجام تعهد در پروژه ها نیز سئوال و مورد بررسی قرار گرفته است.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان تصریح داشت: پوشش ظاهری و آراستگی لباس کارکنان، میزان تعهد کارکنان، نحوه تحویل قبض و برگه عدم حضور، دانش و مهارت کارکنان، سرعت عمل و مدت زمان انجام کار، نحوه برخورد و رعایت ادب و شئونات، رسیدگی به اعتراضات، پاسخگویی به تلفن 194، آموزش نکات ایمنی و اطلاع رسانی مسائل ایمنی و مصرف گاز از دیگر شاخص های مورد بررسی رضایتمندی مردم از عملکرد گاز زنجان بوده است.
مهندس احمدلو با اشاره به اینکه شرکت گاز استان زنجان مسئولیت دریافت و توزیع گاز، حفظ و نگهداری تاسیسات و ابنیه مرتبط با فعالیت ها، ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی، فروش گاز، اهتمام و ارتقای کیفیت خدمات قبل و بعد از فروش به مشترکین، مطالعات فنی، مهندسی، اقتصادی، طراحی و اجرای طرح های گاز رسانی و ایجاد، احداث و توسعه تاسیسات و ابنیه لازم در سطح استان بر عهده دارد؛ اظهار داشت: در دنیای رقابت امروزی، کشف نیازها و خواسته های مشترکین و برآورده ساختن آنها یکی از شرط های اساسی برای موفقیت است؛ که با اندازه گیری رضایت مشترکین به عنوان ابزاری موثر در کنترل عملکرد سازمان؛ تلاشی موثر در شناسایی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف صورت می گیرد.
وی با اعلام اینکه روابط عمومی این شرکت، فعالیت خود را در راستای اجرای طرح های نظرسنجی؛ از سال 1390 آغاز کرده است، گفت: این امور با برگزاری جلسات کارشناسی و تاکید بر ایجاد تحقیقات کاربردی و توسعه ای؛ تمام تلاش خود را در راستای ارتباط موثر و مستمر با دانشگاه ها هدایت کرده و توانسته است با نیاز سنجی پژوهشی در سایر بخش های شرکت، مطالعات و تحقیقات مورد نیاز را شناسایی و در قالب پروژه های پژوهشی به انجام برساند.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه طرح پژوهشی « سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان زنجان» با شروع فصل سرما و تاثیر فصل بر افزایش مصرف گاز طبیعی در استان اجرا شده است، افزود: از جمعیت پاسخگویان این تحقیق؛ 3/30 درصد؛ زن، 2/68 درصد مرد بوده اند که در رده های سنی بین 18 تا 24 سال، 25 تا 34 سال، 35 تا 44 سال، 45 تا 54 سال و 55 سال و بیشتر مورد بررسی قرار گرفته اند.
مهندس احمدلو ابراز داشت: علاوه بر نظر سنجی؛ از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم (سامد)،  تلفن گویا، تلفن پیام گیر، سامانه پیام کوتاه، وب سایت شرکت گاز، باجه اطلاعات و راهنمایی، نظرات و پیشنهادات شهروندان را دریافت و مورد بررسی و توجه برای بهبود کیفیت خدمات شرکت گاز به مشترکین؛ قرار می دهیم.

نظر شما چیست
آخرین اخبار
مدیر عامل گاز زنجان در دیدار با استاندار: با بهره برداری از 113روستای در دست اجرا؛90 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز بهره مند می شوند/ همه شهرهای استان زنجان از گاز برخوردارند
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ در دیدار مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گاز زنجان با استاندار؛ مهندس احمدلو با ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان؛ اعلام کرد: در حال حاضر ...
1397/04/24
استاندار زنجان: عملکرد شرکت گاز استان زنجان؛ بسیار مطلوب است
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گاز زنجان با استاندار؛ اسداله درویش امیری با بیان اینکه اقدامات جدی و ارزشمندی در توسعه شبکه گازرسانی کشور و استان انجام ...
1397/04/24
تقدیر فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران از نوآوریها و اختراعات مهندسین بسیجی گاز زنجان
فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان با اعلام این خبر گفت: با تلاش ها و پشتکار پژوهشگران بسیجی گاز زنجان در حوزه تحقیقات، ابتکارات، نوآوری و اختراعات؛ ید ا... رحمانی فرمانده حوزه مقاوم ...
1397/04/23
موفقیت گاز زنجان در ایجاد یکپارچه سازی و استقرار مدیریت خوردگی؛ کارشناسان شرکت ملی گاز را دور خود جمع کرد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ با برگزاری جلسه مشترک ۲ روزه کمیته مدیریت خوردگی ستاد شرکت ملی گاز در زنجان؛ عملکرد و تجربیات موفق گاز زنجان به عنوان پیشتاز در ایجاد یکپارچه سازی و استقرار ...
1397/04/13
در بازدید مدیر عامل گاز زنجان از روند اجرای طرح های گازرسانی اعلام شد: بهره مندی 89 درصد خانوار روستاهای شهرستان ایجرود از گاز طبیعی
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت در بازدید یک روزه خود از این منطقه؛ از نزدیک در جریان روند پیشرفت طرح های گاز رسانی به روستاهای شهرستان ایجرود؛ قرار گر ...
1397/04/05
مدیر عامل گاز زنجان در بازدید از روند اجرای طرح های گاز رسانی به شهرستان خدابنده زنجان: درصد بهره مندی خانوار روستایی خدابنده از گاز طبیعی به 95.4 درصد می رسد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت در سفری یک روزه از طرح های در دست اجرای شهرستان خدابنده بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت طرح های گاز رسانی به روستاها، ...
1397/04/04
تبریک مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
مهندس احمدلو مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در پیامی؛ فرا رسیدن عید سعید فطر و آغاز ماه شوال را به کارکنان ساعی و تلاشگر گاز زنجان تبریک گفت.
1397/03/23
بهره مندی یک هزار و 112 واحد صنعتی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حـال حـاضر یک هـزار و ۱۱۲ واحـد صنعتی در استان از نعمت گاز بهره مند هستند.
1397/03/08
s