دوشنبه, 02 مهر,1397

نزدیک به 84 درصد از مشترکین گاز طبیعی از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان رضایت دارند

نزدیک به 84 درصد از  مشترکین گاز طبیعی از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان رضایت دارند

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سرپرست این شرکت از سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از عملکرد شرکت گاز استان زنجان در سال 96 خبر داد و گفت: 8/83 درصد از مشترکین گاز طبیعی در استان از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان راضی هستند.
مهندس موسی احمدلو با بیان اینکه بر اساس اعلام نظر 2 هزار و 200 نفر از مشترکین در رده سنی بالای 18 سال در 8 شهرستان استان زنجان؛ 15 شاخص مهم رضایتمندی مورد بررسی قرار گرفته است؛  افزود: در این تحقیق از روش پیمایش توصیفی و تحلیلی استفاده شده است تا اطلاعاتی درباره دیدگاه ها، باورها، نظرات، رفتارها و انگیره های مشترکین محترم از راه تحقیق و پژوهش علمی در مقیاس وسیع میسر شود.
وی از سلامت اداری و طرح تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل اساسی در ارائه خدمات نام برد و ابراز داشت: در این نظرسنجی علاوه بر بررسی میزان رضایتمندی مشترکین از نحوه و نوع خدمات ارائه شده شامل پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب، شفافیت و ارزش خدمات ارائه شده، نقش و عملکرد شرکت گاز در توسعه استان، قابلیت اطمینان تجهیزات گازرسانی و انجام تعهد در پروژه ها نیز سئوال و مورد بررسی قرار گرفته است.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان تصریح داشت: پوشش ظاهری و آراستگی لباس کارکنان، میزان تعهد کارکنان، نحوه تحویل قبض و برگه عدم حضور، دانش و مهارت کارکنان، سرعت عمل و مدت زمان انجام کار، نحوه برخورد و رعایت ادب و شئونات، رسیدگی به اعتراضات، پاسخگویی به تلفن 194، آموزش نکات ایمنی و اطلاع رسانی مسائل ایمنی و مصرف گاز از دیگر شاخص های مورد بررسی رضایتمندی مردم از عملکرد گاز زنجان بوده است.
مهندس احمدلو با اشاره به اینکه شرکت گاز استان زنجان مسئولیت دریافت و توزیع گاز، حفظ و نگهداری تاسیسات و ابنیه مرتبط با فعالیت ها، ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی، فروش گاز، اهتمام و ارتقای کیفیت خدمات قبل و بعد از فروش به مشترکین، مطالعات فنی، مهندسی، اقتصادی، طراحی و اجرای طرح های گاز رسانی و ایجاد، احداث و توسعه تاسیسات و ابنیه لازم در سطح استان بر عهده دارد؛ اظهار داشت: در دنیای رقابت امروزی، کشف نیازها و خواسته های مشترکین و برآورده ساختن آنها یکی از شرط های اساسی برای موفقیت است؛ که با اندازه گیری رضایت مشترکین به عنوان ابزاری موثر در کنترل عملکرد سازمان؛ تلاشی موثر در شناسایی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف صورت می گیرد.
وی با اعلام اینکه روابط عمومی این شرکت، فعالیت خود را در راستای اجرای طرح های نظرسنجی؛ از سال 1390 آغاز کرده است، گفت: این امور با برگزاری جلسات کارشناسی و تاکید بر ایجاد تحقیقات کاربردی و توسعه ای؛ تمام تلاش خود را در راستای ارتباط موثر و مستمر با دانشگاه ها هدایت کرده و توانسته است با نیاز سنجی پژوهشی در سایر بخش های شرکت، مطالعات و تحقیقات مورد نیاز را شناسایی و در قالب پروژه های پژوهشی به انجام برساند.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه طرح پژوهشی « سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان زنجان» با شروع فصل سرما و تاثیر فصل بر افزایش مصرف گاز طبیعی در استان اجرا شده است، افزود: از جمعیت پاسخگویان این تحقیق؛ 3/30 درصد؛ زن، 2/68 درصد مرد بوده اند که در رده های سنی بین 18 تا 24 سال، 25 تا 34 سال، 35 تا 44 سال، 45 تا 54 سال و 55 سال و بیشتر مورد بررسی قرار گرفته اند.
مهندس احمدلو ابراز داشت: علاوه بر نظر سنجی؛ از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم (سامد)،  تلفن گویا، تلفن پیام گیر، سامانه پیام کوتاه، وب سایت شرکت گاز، باجه اطلاعات و راهنمایی، نظرات و پیشنهادات شهروندان را دریافت و مورد بررسی و توجه برای بهبود کیفیت خدمات شرکت گاز به مشترکین؛ قرار می دهیم.

نظر شما چیست
آخرین اخبار
در راستای ایمنی و نگهداری شبکه های گازرسانی انجام شد؛ نشت یابی 1 هزار و 355 کیلومتر از خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز زنجان در 5 ماهه امسال
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از نشت یابی ۱ هزار و ۳۵۵ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز توسط واحد بازرسی فنی این شرکت در ۵ ماهه سال ۹۷ خبر داد.
1397/06/27
در سال حمایت از کالای ایرانی؛ شرکت گاز ناحیه خرمدره زنجان به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی، معرفی شد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، در پی برگزاری جشنواره شهید رجایی سال ۹۷، فرماندار شهرستان خرمدره؛ با اهداء تندیس جشنواره و لوح تقدیر؛ گاز ناحیه خرمدره را به عنوان دستگاه برتر معرفی، از خدما ...
1397/06/27
با حضور استاندار صورت گرفت: افتتاح مرکز آموزش کارکنان گاز زنجان با سرمایه گذاری700 میلیون تومانی
استاندار زنجان افتتاح نخستین مرکز آموزش عملی کارکنان شرکت گاز استان زنجان در راستای توانمندسازی و ارتقاء توان فنی و مهارتی نیروهای پیمانکاری این شرکت را نمونه عینی و عملی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
1397/06/19
همزمان با هفته دولت و در جمع اهالی روستای آقبلاغ خدابنده صورت گرفت: افتتاح و کلنگ زنی 32 طرح گازرسانی روستایی و افتتاح 41 واحد صنعتی – تولیدی با حضور استاندار زنجان
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ طرح گازرسانی به ۴۱ واحد صنعتی – تولیدی و ۱۵روستای استان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۷ پروژه گازرسانی روستایی دیگر با حضور استاندار، ائمه جمعه شهرهای قیدار و سجاس ...
1397/06/06
مدیر عامل گاز زنجان در برنامه زنده رادیویی به مناسبت هفته دولت؛ نزدیک به 80 درصد از خانوار روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند/ این میزان تا پایان امسال به 90 درصد می رسد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان در راستای اقدامات انجام شده در نحوه تامین گاز شهروندان زنجانی، مناطق روستایی، مشترکین جدید، گازرسانی به واحد های صنعتی استان و اقدامات هفته دولت، مهندس احمدلو ...
1397/06/05
همزمان با هفته دولت انجام می گیرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 73 طرح گازرسانی در استان زنجان
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، همزمان با هفته دولت، ۵۶ طرح گازرسانی و عمرانی؛ افتتاح و عملیات اجرایی ۱۷ پروژه گازرسانی دیگر نیز با اختصاص و صرف هزینه ای بیش از ۳۵ میلیارد و ۵۷۸ میلیون توما ...
1397/06/04
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان: با افتتاح طرح های گازرسانی در هفته دولت؛ نزدیک به 80 درصد خانوار روستایی شهرستان طارم از گاز طبیعی بهره مند می شوند
مهندس موسی احمدلو نرخ خانوار روستاهای بهره مند از گاز شهرستان طارم را ۷۹.۹ درصد اعلام کرد و گفت: با اقدامات انجام شده ۹ هزار و ۱۱۴ خانوار طارمی از نعمت گاز طبیعی استفاده می کنند.
1397/06/04
مدیرعامل گاز زنجان پاسخگوی درخواست ها و شکایات مردمی. این بار از کانال مرکز ارتباطات مردمی (سامد 111 )
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ مهندس موسی احمدلو ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷ از طریق کانال مرکز ارتباطات مردمی سامد به شماره ۱۱۱ پاسخگوی درخواست ها و شکایات مردمی است.
1397/05/28
s