چهار شنبه, 05 اردیبهشت,1397

نزدیک به 84 درصد از مشترکین گاز طبیعی از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان رضایت دارند

نزدیک به 84 درصد از  مشترکین گاز طبیعی از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان رضایت دارند

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سرپرست این شرکت از سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از عملکرد شرکت گاز استان زنجان در سال 96 خبر داد و گفت: 8/83 درصد از مشترکین گاز طبیعی در استان از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان راضی هستند.
مهندس موسی احمدلو با بیان اینکه بر اساس اعلام نظر 2 هزار و 200 نفر از مشترکین در رده سنی بالای 18 سال در 8 شهرستان استان زنجان؛ 15 شاخص مهم رضایتمندی مورد بررسی قرار گرفته است؛  افزود: در این تحقیق از روش پیمایش توصیفی و تحلیلی استفاده شده است تا اطلاعاتی درباره دیدگاه ها، باورها، نظرات، رفتارها و انگیره های مشترکین محترم از راه تحقیق و پژوهش علمی در مقیاس وسیع میسر شود.
وی از سلامت اداری و طرح تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل اساسی در ارائه خدمات نام برد و ابراز داشت: در این نظرسنجی علاوه بر بررسی میزان رضایتمندی مشترکین از نحوه و نوع خدمات ارائه شده شامل پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب، شفافیت و ارزش خدمات ارائه شده، نقش و عملکرد شرکت گاز در توسعه استان، قابلیت اطمینان تجهیزات گازرسانی و انجام تعهد در پروژه ها نیز سئوال و مورد بررسی قرار گرفته است.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان تصریح داشت: پوشش ظاهری و آراستگی لباس کارکنان، میزان تعهد کارکنان، نحوه تحویل قبض و برگه عدم حضور، دانش و مهارت کارکنان، سرعت عمل و مدت زمان انجام کار، نحوه برخورد و رعایت ادب و شئونات، رسیدگی به اعتراضات، پاسخگویی به تلفن 194، آموزش نکات ایمنی و اطلاع رسانی مسائل ایمنی و مصرف گاز از دیگر شاخص های مورد بررسی رضایتمندی مردم از عملکرد گاز زنجان بوده است.
مهندس احمدلو با اشاره به اینکه شرکت گاز استان زنجان مسئولیت دریافت و توزیع گاز، حفظ و نگهداری تاسیسات و ابنیه مرتبط با فعالیت ها، ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی، فروش گاز، اهتمام و ارتقای کیفیت خدمات قبل و بعد از فروش به مشترکین، مطالعات فنی، مهندسی، اقتصادی، طراحی و اجرای طرح های گاز رسانی و ایجاد، احداث و توسعه تاسیسات و ابنیه لازم در سطح استان بر عهده دارد؛ اظهار داشت: در دنیای رقابت امروزی، کشف نیازها و خواسته های مشترکین و برآورده ساختن آنها یکی از شرط های اساسی برای موفقیت است؛ که با اندازه گیری رضایت مشترکین به عنوان ابزاری موثر در کنترل عملکرد سازمان؛ تلاشی موثر در شناسایی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف صورت می گیرد.
وی با اعلام اینکه روابط عمومی این شرکت، فعالیت خود را در راستای اجرای طرح های نظرسنجی؛ از سال 1390 آغاز کرده است، گفت: این امور با برگزاری جلسات کارشناسی و تاکید بر ایجاد تحقیقات کاربردی و توسعه ای؛ تمام تلاش خود را در راستای ارتباط موثر و مستمر با دانشگاه ها هدایت کرده و توانسته است با نیاز سنجی پژوهشی در سایر بخش های شرکت، مطالعات و تحقیقات مورد نیاز را شناسایی و در قالب پروژه های پژوهشی به انجام برساند.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه طرح پژوهشی « سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان زنجان» با شروع فصل سرما و تاثیر فصل بر افزایش مصرف گاز طبیعی در استان اجرا شده است، افزود: از جمعیت پاسخگویان این تحقیق؛ 3/30 درصد؛ زن، 2/68 درصد مرد بوده اند که در رده های سنی بین 18 تا 24 سال، 25 تا 34 سال، 35 تا 44 سال، 45 تا 54 سال و 55 سال و بیشتر مورد بررسی قرار گرفته اند.
مهندس احمدلو ابراز داشت: علاوه بر نظر سنجی؛ از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم (سامد)،  تلفن گویا، تلفن پیام گیر، سامانه پیام کوتاه، وب سایت شرکت گاز، باجه اطلاعات و راهنمایی، نظرات و پیشنهادات شهروندان را دریافت و مورد بررسی و توجه برای بهبود کیفیت خدمات شرکت گاز به مشترکین؛ قرار می دهیم.

نظر شما چیست
آخرین اخبار
سرپرست شرکت گازاستان زنجان: نزدیک به 389 هزار و 500 خانوار زنجانی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند
سرپرست شرکت گاز استان زنجان از اضافه شدن ۲۳ هزار و ۱۵۶ خانوار جدید به جمع مشترکین گاز طبیعی در سال گذشته خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده؛ خانوار تحت پوشش گاز طبیعی در استان زنجان؛ به ۳۸۹ هزار و ۴۹ ...
1397/02/05
به مناسبت روز جانباز صورت گرفت؛ تجلیل از جانبازان و ایثارگران شرکت گاز استان زنجان
همزمان با روز جانباز، در مراسمی توسط سرپرست و اعضای هیت مدیره؛ از ۹ تن از جانبازان و ایثارگران شرکت گاز استان زنجان تجلیل شد.
1397/02/04
نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان در نامه ای به استاندار؛ بهترین عملکرد در پاسخگویی به استعلامات در مهلت زمانی مقرر؛ مربوط به شرکت گاز زنجان است
سرپرست شرکت گاز استان زنجان با اعلام این خبر گفت: طبق گزارش سیستمی از اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی استان؛ ابوالفضل عباسچیان؛ نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان در نامه ای ...
1397/01/27
بازدید کاروان‌ راهیان نور شرکت گاز استان زنجان از مناطق عملیاتی جنوب کشور
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام این شرکت با اعلام این خبر گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس؛ بیش از ۴۰ نفر از ...
1397/01/27
قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر کارکنان در دیدار نوروزی سرپرست گاز زنجان با همدلی، همفکری و تلاش کارکنان؛ برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و سربلندی کشور؛ تلاش می کنیم
سرپرست شرکت گاز استـان زنجـان با اشـاره به نامگذاری امسـال توسـط مقـام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال "حمایت از کالای ایرانی"؛ با تأکید بر اجرای دستورات معظم له در این زمینه گفت: امیدواریم در سال ...
1397/01/19
نزدیک به 84 درصد از مشترکین گاز طبیعی از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان رضایت دارند
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سرپرست این شرکت از سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از عملکرد شرکت گاز استان زنجان در سال ۹۶ خبر داد و گفت: ۸/۸۳ درصد از مشترکین گاز طبیعی در استان از نحوه ارائه ...
1397/01/19
با تأکید بر نقش آموزش در مدیریت مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف؛ تلویزیون شهری شرکت گاز استان زنجان نصب و راه اندازی شد
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان از نصب و راه اندازی تلویزیون شهری جهت آموزش، پخش پیام های مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در راستای افزایش سطح آگاهی شهروندان در شهرستان زنجان خبر داد.
1397/01/19
رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی): سال ۱۳۹۷ سال «حمایت از کالای ایرانی»؛ مخاطب شعار امسال آحاد ملت و مسئولانند همه باید سخت، کار کنند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ هجری شمسی، با تبریک به همه هم میهنان و ایرانیان بویژه خانواده‌های معزز شهیدان و جانبازان، و نوجوانان و جوانانِ امیدآفرین و پیشران حرکت علمی کشو ...
1397/01/08
s