چهار شنبه, 29 اسفند,1397

نزدیک به 84 درصد از مشترکین گاز طبیعی از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان رضایت دارند

نزدیک به 84 درصد از  مشترکین گاز طبیعی از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان رضایت دارند

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سرپرست این شرکت از سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از عملکرد شرکت گاز استان زنجان در سال 96 خبر داد و گفت: 8/83 درصد از مشترکین گاز طبیعی در استان از نحوه ارائه خدمات گاز زنجان راضی هستند.
مهندس موسی احمدلو با بیان اینکه بر اساس اعلام نظر 2 هزار و 200 نفر از مشترکین در رده سنی بالای 18 سال در 8 شهرستان استان زنجان؛ 15 شاخص مهم رضایتمندی مورد بررسی قرار گرفته است؛  افزود: در این تحقیق از روش پیمایش توصیفی و تحلیلی استفاده شده است تا اطلاعاتی درباره دیدگاه ها، باورها، نظرات، رفتارها و انگیره های مشترکین محترم از راه تحقیق و پژوهش علمی در مقیاس وسیع میسر شود.
وی از سلامت اداری و طرح تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل اساسی در ارائه خدمات نام برد و ابراز داشت: در این نظرسنجی علاوه بر بررسی میزان رضایتمندی مشترکین از نحوه و نوع خدمات ارائه شده شامل پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب، شفافیت و ارزش خدمات ارائه شده، نقش و عملکرد شرکت گاز در توسعه استان، قابلیت اطمینان تجهیزات گازرسانی و انجام تعهد در پروژه ها نیز سئوال و مورد بررسی قرار گرفته است.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان تصریح داشت: پوشش ظاهری و آراستگی لباس کارکنان، میزان تعهد کارکنان، نحوه تحویل قبض و برگه عدم حضور، دانش و مهارت کارکنان، سرعت عمل و مدت زمان انجام کار، نحوه برخورد و رعایت ادب و شئونات، رسیدگی به اعتراضات، پاسخگویی به تلفن 194، آموزش نکات ایمنی و اطلاع رسانی مسائل ایمنی و مصرف گاز از دیگر شاخص های مورد بررسی رضایتمندی مردم از عملکرد گاز زنجان بوده است.
مهندس احمدلو با اشاره به اینکه شرکت گاز استان زنجان مسئولیت دریافت و توزیع گاز، حفظ و نگهداری تاسیسات و ابنیه مرتبط با فعالیت ها، ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی، فروش گاز، اهتمام و ارتقای کیفیت خدمات قبل و بعد از فروش به مشترکین، مطالعات فنی، مهندسی، اقتصادی، طراحی و اجرای طرح های گاز رسانی و ایجاد، احداث و توسعه تاسیسات و ابنیه لازم در سطح استان بر عهده دارد؛ اظهار داشت: در دنیای رقابت امروزی، کشف نیازها و خواسته های مشترکین و برآورده ساختن آنها یکی از شرط های اساسی برای موفقیت است؛ که با اندازه گیری رضایت مشترکین به عنوان ابزاری موثر در کنترل عملکرد سازمان؛ تلاشی موثر در شناسایی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف صورت می گیرد.
وی با اعلام اینکه روابط عمومی این شرکت، فعالیت خود را در راستای اجرای طرح های نظرسنجی؛ از سال 1390 آغاز کرده است، گفت: این امور با برگزاری جلسات کارشناسی و تاکید بر ایجاد تحقیقات کاربردی و توسعه ای؛ تمام تلاش خود را در راستای ارتباط موثر و مستمر با دانشگاه ها هدایت کرده و توانسته است با نیاز سنجی پژوهشی در سایر بخش های شرکت، مطالعات و تحقیقات مورد نیاز را شناسایی و در قالب پروژه های پژوهشی به انجام برساند.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه طرح پژوهشی « سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان زنجان» با شروع فصل سرما و تاثیر فصل بر افزایش مصرف گاز طبیعی در استان اجرا شده است، افزود: از جمعیت پاسخگویان این تحقیق؛ 3/30 درصد؛ زن، 2/68 درصد مرد بوده اند که در رده های سنی بین 18 تا 24 سال، 25 تا 34 سال، 35 تا 44 سال، 45 تا 54 سال و 55 سال و بیشتر مورد بررسی قرار گرفته اند.
مهندس احمدلو ابراز داشت: علاوه بر نظر سنجی؛ از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم (سامد)،  تلفن گویا، تلفن پیام گیر، سامانه پیام کوتاه، وب سایت شرکت گاز، باجه اطلاعات و راهنمایی، نظرات و پیشنهادات شهروندان را دریافت و مورد بررسی و توجه برای بهبود کیفیت خدمات شرکت گاز به مشترکین؛ قرار می دهیم.

نظر شما چیست
آخرین اخبار
پیام تبریک مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان به مناسبت فرارسیدن نوروز 98
مهندس موسی احمدلو در پیامی؛ فرارسیدن عید نوروز ۱۳۹۸ را به همه خدمتگذاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بلاخص کارکنان تلاشگر و خدوم گاز زنجان و خانواده محترم ایشان تبریک گفت.
1397/12/27
تعیین تکلیف بیش از3 هزار فعالیت عمرانی بقاع متبرکه در استان زنجان
پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف مورد تجدید نظر قرار گرفت و در سال 1363 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید. بر اساس آن قانون سازمان اوقاف از نخست وزیری منتزع و با عنوان سازمان ...
1397/12/26
توسعه بهداشت و سلامت استان زنجان در ایستگاه چهلم
انقلاب اسلامی ایران در چهلمین گام خود به رشد و باالندگی بالایی در حوزه بهداشت و سلامت رسیده و استان زنجان نیز در این راستا به عنوان یکی از استان های موفق در شاخص های بهداشتی و درمانی کشورمحسوب می شود.
1397/12/26
بالندگی محیط زیست استان زنجان در چهلمین سال انقلاب اسلامی
در اسفند ماه سال ۱۳۵۰ سازمان شکاربانی و نظارت بر صید به"سازمان حفاظت محیط زیست" تغییر نام داد و تشکیلات وسیع‌تری پیدا نمود در این مدت استان زنجان با عنوان سرشکاربانی فعالیت می نمود که در سال ۱۳۵۲ به ا ...
1397/12/26
پوشش 59 درصدی بیمه سلامت در استان زنجان
در آبان ماه سال ۱۳۷۳ مجلس شورای اسلامی قانون بیمه‌ همگانی را تصویب کرد و متعاقب آن سازمان بیمه خدمات درمانی تشکیل و بنا برصراحت قانون و آئین نامه های هیئت دولت تشکیل و از اول مهرماه ۱۳۷۴ اجرای قانون ...
1397/12/25
تمدید گواهینامه سیستم های مدیریتی؛ با برنامه ریزی های موثر و بروز رسانی روش های اجرایی؛ در شرکت گاز زنجان
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از تمدید گواهینامه سیستم های مدیریتی در این شرکت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ موسی احمدلو گفت: با ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات و تحقق برنامه های اس ...
1397/12/22
بیش از 14 هزار مستمری بگیر تحت پوشش بهزیستی استان زنجان
سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ ۲۴/۴/۱۳۵۹ و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام ۱۶ سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد درتیرماهسال ...
1397/12/22
40 سال تلاش برای افزایش مهارت های فنی و حرفه ای در استان زنجان
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توجه به تربیت نیروی انسانی ماهر مورد توجه بوده و در دهه های مختلف با توسعه تجهیزات و نعریف برنامه های مختلف تلاش شده افراد ماهر در رشته های مورد نیاز کشور تربیت شوند.
1397/12/21
s