پنجشنبه, 13 اردیبهشت,1403

رنگ متن

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: با برگزاری جلسات هفتگیِ ملاقات مردمی؛ درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی هستیم

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:  با برگزاری جلسات هفتگیِ ملاقات مردمی؛ درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی هستیم

در راستای حل مشکلات شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع؛ گاز زنجان میزبان عموم مردم و مشترکین گاز طبیعی در جلسات ملاقات عمومی یکشنبه هر هفته است
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، با توجّه به نیازِ برقراریِ ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان و مدیریت گاز زنجان؛ یکشنبه هر هفته جلسات دیدار مردمی انجام گرفته و در این نشست صمیمی؛ شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل می پردازند.
موسی احمدلو با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛ یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان و گاز نواحی، در محل دفتر خود نیز پذیرای شهروندان زنجانی در ملاقات عمومی هستیم.
وی شنیدن بی واسطه درخواست‌ها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولانِ حوزه های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی اربابان رجوع باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند؛ ابراز داشت: اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیر عامل؛ جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا در راستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی روسای امور و ستادی در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود  .
وی با اشاره به اینکه در جلسات ملاقات مردمی علی الرغم درخواست شهروندان، امکان حل و فصل کامل تمامی مشکلات مطرح شده مطابق خواسته آنها وجود ندارد ؛ خاطرنشان کرد: برخی از موضوعات به دلیل منع قانونی قابل رسیدگی نیست؛ اما با استناد به قانون؛ دلیل عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده شده و در فضایی صمیمی و مناسب؛ مراجعه کننده آگاه سازی و اقناع می شود که بسیاری از شهروندان با وجود عدم رسیدن به خواسته مورد نظر با اطلاع از فرایند اداری و قوانین و رفتار مناسب و احترام آمیزی که با آنها انجام شده است با رضایت کامل دفتر را ترک می کنند.
احمدلو اغلب مراجعات مردمی را پیگیری گاز بهای مصرفی و اشتراک پذیری عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت و ساماندهی یک جامعه مرهون تلاش مردم و متولیان امر است و همگام شدن ایشان در جهت آبادانی و پیشرفت روز افزون؛ امری اجتناب ناپذیر است؛ ادامه داد: مسوولان نظام جمهوری اسلامی به عنوان خادمین مردم هستند و وظیفه دارند تا درخواست‌های مردمی را در صورت امکان حل کرده و مشکلات آنها را پیگیری کنند.
احمدلو تصریح کرد: همکاری لازم در تسهیل اراضی و اجازه عبور از زمین های کشاورزی برای عبور خطوط انتقال گاز، رعایت الگوهای صحیح مصرف گاز، عدم نصب انشعابات غیر مجاز و پرداخت به موقع قبوض گاز بهاء توسط هم استانی های عزیز، شرکت گاز استان زنجان را در ارائه خدمات بهینه و صرفه جویی در هزینه های اجرایی یاری خواهد کرد.
گفتنی است مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت گاز استان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره های 33455801 و 33146300 و پیغام گیر دفتر مدیریت به شماره مدیر عامل33463400 هماهنگی لازم را انجام و یکشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برای ملاقات با مدیرعامل حضور یابند. 

  • تاریخ انتشار :
  • 18 تیر 1398
  • واحد روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است
استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری و حیاتی است رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان به بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای در نهادینه سازی فرهنگ درست دارد.
1403/02/12
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با صدور پیامی، روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران شرکت گاز استان زنجان تبریک گفت.
1403/02/11
در سال 1402؛ 100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد
در سال 1402؛  100 درصد مصوبات شرکت گاز استان زنجان اجرایی شد مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای 100درصدی و به هنگام مصوبات سال گذشته خبر داد و گفت: شرکت گاز زنجان، با برنامه‌ریزیهای دقیق، کارآمد و مشارکت واحدهای زیربط علاوه بر اتمام به هنگام مصوبات در اجرا ...
1403/02/10
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، جناب آقای محمد صالح شرفی منفرد به عنوان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان منصوب شد.
1403/02/09
در سال 1402 صورت گرفت؛ جذب 15 هزار و 845 مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛   جذب 15 هزار و 845  مشترک جدید در شرکت گاز استان زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده ...
1403/02/08
معاون وزیر نفت تأکید کرد: اهمیت وصول مطالبات در تکمیل طرح‌­های توسعه‌ای کشور
معاون وزیر نفت تأکید کرد:  اهمیت وصول مطالبات در تکمیل طرح‌­های توسعه‌ای کشور مجید چگنی با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکین با اولویت ابربدهکاران؛ وصول مطالبات را اقدامی مهم در راستای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی برشمرد.
1403/02/08
در سال 1402 صورت گرفت؛ مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان
در سال 1402 صورت گرفت؛  مصرف 3 و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان زنجان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 3 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب گاز طبیعی توسط مصرف کنندگان زنجانی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
1403/02/05
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است
عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفق بوده است مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکین، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آ ...
1403/02/04
s