جمعه, 02 اسفند,1398

فرم نظرسنجی از مشترکین (تضمین کیفیت و طرح تکریم ارباب رجوع) کد فرم: ( ۰۴ / ۷۸ F )


ارزیابی شما از خدمات، نحوه پاسخ گویی و رفتار کارکنان هر یک از بخش های زیر چگونه است؟

پست امداد و تلفن 194
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
ماموران قرائت کنتور
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
امور مشترکین (مستقر در شرکت)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
دفاتر پستی (خدمات مربوط به گاز)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
خدمات نصب علمک، کنتور و رگولاتور
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف

رضایت مندی شما از اطلاع رسانی شرکت در خصوص خدمات مقابل چگونه است؟

قطع گاز (از صدا و سیمای مرکز استان)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
آموزش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف

ارزیابی شما در خصوص پروژه ها و حفاری های انجام شده در سطح شهر چگونه است؟

نصب علایم هشدار دهنده
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
مدت زمان انجام کار
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
مدت زمان انجام کار
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
پاکسازی مناطق پس از انجام پروژه
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
پاک سازی مناطق پس از انجام پروژه
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف

موضوع: ماده 8 طرح تکریم _ فرم ع 28 (7_81) سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

1. آیا اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به صورت شفاف و دقیق برای انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است؟
بلی
تا حدودی
خیر
2. نحوه برخورد کارکنان با شما چگونه بوده است؟
بسیار خوب
خوب
متوسط
بد
3. نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد و همکاری را با شما داشته اند مرقوم فرمایید.
4. نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند مرقوم فرمایید.
5. آیا خدمت مورد نظر شما در موعد مقرر انجام شده است؟
بلی
خیر
6. چنانچه درخواست خلاف از مقررات از جنابعالی شده است، لطفا آن را مرقوم فرمایید. (با ذکر مورد و فرد مورد نظر)
7. لطفا نظرات و پیشنهادهای خود را برای اصلاح امور بنویسید.

در صورت تمایل این قسمت را تکمیل فرمایید.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
آخرین اخبار
تجلیل مدیرعامل گاز زنجان از بانوان شاغل؛ از زحمات و تلاش های بانوان تلاشگر در انجام مطلوب وظایف سازمانی سپاسگزارم
مهندس احمدلو در مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به نقش تاثیر گذار و تعیین کننده بانوان در پویایی خانواده و جامعه؛ از خدمات و تلاشهای بانوان شاغل قدردانی کرد.
1398/11/29
ملموس بودن آثار اقتصادیِ گازرسانی؛ با ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم در شهرستان ابهر زنجان
فرماندار ابهر گفت: آثار اقتصادی گازرسانی؛ سطح رفاه، عدالت اجتماعی و ایجاد اشتغال را در شهرستان ابهر ملموس کرده و تاثیر خوبی در ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم منطقه ایفا کرده است.
1398/11/27
در بهار انقلاب؛ پوشش گازرسانی در روستاهای خدابنده استان زنجان به 90.6 درصد ‌رسید
همزمان با دهه فجر؛ خدابنده ای ها شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۹ طرح گازرسانی به دست استاندار به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛۲۹ طرح گازرسانی با حضور استاندار، امام جمعه و فرماندار شهرس ...
1398/11/23
در راستای مدیریت متمرکز منابع؛ همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛ افتتاح و راه اندازی مرکز داده Data center با اعتبار 4 میلیارد و 31 میلیون تومان در گاز زنجان
شرکت گاز استان زنجان همزمان با دهه مبارک فجر؛ پروژه ۴ میلیارد و ۳۱ میلیون تومانی Data center را افتتاح کرد تا اطمینان خاطری برای مدیریت متمرکزتر منابع این شرکت و مشتریان باشد
1398/11/23
بالندگی صنعت گاز در بهار انقلاب؛ با گازرسانی به 44 واحد صنعتی در دهه فجر؛ واحدهای صنعتی- تولیدی بهره مند از گاز استان زنجان به یک هزار و 230 واحد رسید
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ مدیرعامل این شرکت از افتتاح طرح گازرسانی به ۴۴ واحد صنعتی- تولیدی در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برای این طرح ها بیش از ۳ میلیارد و ۹۱۶ میلیون تومان اعتبار؛ ...
1398/11/23
فرماندار خدابنده: توسعه گازرسانی زمینه‌ساز مهاجرت معکوس در روستاهای خدابنده ی زنجان
به برکت انقلاب اسلامی؛ بیش از ۲۶ هزار خانوار خدابنده ای از نعمت گاز بهره هستند
1398/11/23
فرارسیدن بهار سبز خرمدره، با گاز ؛ فرماندار: خرمدره؛ شهرستان سبز استان زنجان در گازرسانی
با بهره مندی ۹۹ درصدی خانوار روستایی از نعمت گاز؛ خرمدره؛ شهرستان سبز استان زنجان ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۹ درصد خانوار روستایی شهرستان خرمدره به شبکه گاز کشور متصل است
1398/11/23
s