جمعه, 16 خرداد,1399

فرم نظرسنجی از مشترکین (تضمین کیفیت و طرح تکریم ارباب رجوع) کد فرم: ( ۰۴ / ۷۸ F )


ارزیابی شما از خدمات، نحوه پاسخ گویی و رفتار کارکنان هر یک از بخش های زیر چگونه است؟

پست امداد و تلفن 194
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
ماموران قرائت کنتور
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
امور مشترکین (مستقر در شرکت)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
دفاتر پستی (خدمات مربوط به گاز)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
خدمات نصب علمک، کنتور و رگولاتور
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف

رضایت مندی شما از اطلاع رسانی شرکت در خصوص خدمات مقابل چگونه است؟

قطع گاز (از صدا و سیمای مرکز استان)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
آموزش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف

ارزیابی شما در خصوص پروژه ها و حفاری های انجام شده در سطح شهر چگونه است؟

نصب علایم هشدار دهنده
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
مدت زمان انجام کار
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
مدت زمان انجام کار
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
پاکسازی مناطق پس از انجام پروژه
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
پاک سازی مناطق پس از انجام پروژه
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف

موضوع: ماده 8 طرح تکریم _ فرم ع 28 (7_81) سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

1. آیا اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به صورت شفاف و دقیق برای انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است؟
بلی
تا حدودی
خیر
2. نحوه برخورد کارکنان با شما چگونه بوده است؟
بسیار خوب
خوب
متوسط
بد
3. نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد و همکاری را با شما داشته اند مرقوم فرمایید.
4. نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند مرقوم فرمایید.
5. آیا خدمت مورد نظر شما در موعد مقرر انجام شده است؟
بلی
خیر
6. چنانچه درخواست خلاف از مقررات از جنابعالی شده است، لطفا آن را مرقوم فرمایید. (با ذکر مورد و فرد مورد نظر)
7. لطفا نظرات و پیشنهادهای خود را برای اصلاح امور بنویسید.

در صورت تمایل این قسمت را تکمیل فرمایید.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
آخرین اخبار
تحویل بیش از 144 میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان زنجان در سال گذشته
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از تحویل بیش از ۱۴۴ میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان در سال ۹۸ خبر داد.
1399/02/21
ارائه نزدیک به 52 هزار خدمت امدادی به مشترکین زنجانی در سال 98
مرکز ۱۹۴ با خدمات شبانه روزی خود در سال گذشته؛ ۵۱ هزار و ۹۷۴ خدمت امدادی به مشترکین زنجانی ارائه کرده است
1399/02/14
گاز زنجان تقدیرنامه سه ستاره؛ از جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران دریافت کرد
در سومین دوره ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران؛ شرکت گاز استان زنجان در سومین دوره حضور خود، تقدیرنامه ۳ ستاره دریافت کرد
1399/02/13
طی سال 98 صورت گرفت: جذب نزدیک به 13 هزار مشترک گاز طبیعی در استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از جذب ۱۲ هزار و ۸۶۷ مشترک جدید گاز طبیعی طی سال گذشته در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی خبر داد.
1399/02/02
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: مشترکین گاز برای پرداخت قبوض خود سه ماه فرصت دارند
بر اساس اعلام شرکت ملی گاز و با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده به دلیل شیوع کرونا ویروس؛ مردم تا سه ماه می‌توانند قبض گاز خود را پرداخت نکنند.
1399/01/31
راه ‌اندازی نرم ‌افزار موبایلی خدمات الکترونیکی گاز زنجان/ زنجانی ها اپلیکیشن گاز را نصب کنند
به منظور توسعه خدمات غیرحضوری و در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکین؛ نرم افزار موبایل "خدمات الکترونیک گاز زنجان" راه‌اندازی شده است.
1399/01/25
تا ۱۵ اردیبهشت ماه 99؛ گازبهای مشترکین خانگی همه اقلیم ها بر مبنای فصل سرد محاسبه می شود
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با پیشنهاد شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت و با تصویب هیات دولت و به منظور تعیین الگوی مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، دوره سرد همه اقلیم‌ها تا ۱۵ اردیبهشت امسال تمدید ش ...
1399/01/20
گاز زنجان در راستای بهبود مستمر محیط کسب و کار استان؛ عنوان بهترین دستگاه اجرایی استان را کسب کرد
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای بهبود مستمر محیط کسب و کار استان و شناسایی فرآینده های بین دستگاهی در حوزه سرمایه گذاری؛ گاز زنجان، عنوان بهترین دستگاه اجرایی استان را کس ...
1399/01/19
s