سه شنبه, 24 تیر,1399

گاز زنجان تقدیرنامه سه ستاره؛ از جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران دریافت کرد

گاز زنجان تقدیرنامه سه ستاره؛ از جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران دریافت کرد

در سومین دوره ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران؛ شرکت گاز استان زنجان در سومین دوره حضور خود، تقدیرنامه ۳ ستاره دریافت کرد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان مدیرعامل این شرکت گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از طرف ستاد شرکت ملی گاز ایران،گاز زنجان حائز شرایط دریافت سطح تقدیر نامه ۳ ستاره از سوی دبیرخانه سومین دوره ارزیابی سرآمدی مجموعه شرکت ملی گاز ایران شناخته شد.
مهندس احمدلو افزود: در راستای اجرای ماموریّت و اهدافبلند مدت خود و همچنین تقویت جنبه های مختلف عملیاتی سازمان، نسبت به استقرار مدل تعالی سازمانی بر اساس بروزرسانی سیستم مدیریت یکپارچهIMS، استقرار نظام مدیریت استراتژیک بر مبنای مدلBSCو استقرار نظام تعالی سازمانی بر اساس مدلEFQM  که از موثرترین مدل های سنجش عملکرد سیستم های مدیریتی و شناخته شده بین المللی است؛ اقدام کرده ایم.
وی ابراز داشت: استقرار سیستم ارزیابی نیازی ضروری است؛ چرا که بدون بررسی و کسب آگاهی از میزان پیشرفت و بدون شناسایی چالش های پیش روی سازمان و کسب بازخورد و شناسایی مواردی که به بهبود جدّی نیاز دارند، بهبود مستمر عملکرد میسر نخواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در توضیح فرآیند اعطای این تقدیر نامه، گفت:بازنگری کلیه فرآیندهای سازمان، بازنگری و بهبود نظرسنجی از ذینفعان و تحلیل نتایج آن، تدوین استراتژی و همچنین ایجاد فضای رقابتی برای تبادل تجربیاّت موفّق ما بین شرکت های گاز استانی از جمله اهداف حرکت گاز زنجان در مسیر تعالی سازمانی بوده است.
مهندس احمدلو با اشاره به اینکه حرکت در مسیر تعالی یک الزام سازمانی است که زمینه رشد و توسعه روز افزون سازمان را فراهم می آورد؛ تصریح داشت: استقرار و نهادینه سازی این نظام در سال های اخیر، با نگاهی مبتنی بر آینده نگری و با هدف تثبیت روند رشد و توسعه در عرصه های مختلف تخصصی و بدنبال آن ایجادارزش افزوده برای مشتریان از طریق درک، پیش بینی و برآورده سازی نیازها و انتظارات آنان؛ پی ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.
وی ابراز کرد: این امر به عنوان ابزاری مناسب برای فراهم کردن زمینه جهش به جایگاه های بالاتر و نهایتاَ تحقق چشم انداز شرکت گاز استان زنجان انتخاب شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در پایان با تشکر از مسئولین برگزار کننده جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران،  دست یابی به این مهم را نتیجه همت و همراهی رؤسا، دبیران و اعضای کارگروه های تعالی و تمامی همکارانی که در فرآیند خود ارزیابی و ارزیابی نهایی تعالی سازمانی در سال گذشته به انحاء مختلف مشارکت کرده اند، وکارکنان پر تلاش گاز زنجان دانست و افزود: امیدواریم با تلاش کارکنان خدوم و تلاشگر گاز زنجان همچنان بر افتخارات این شرکت افزوده شده و در سال پیش رو با همّت بیشتر شاهد جهشِ این حوزه تاثیر گذار در سرآمدی شرکت گاز استان زنجان باشیم.
 

نظر شما چیست
آخرین اخبار
ضریب بالای 98 درصدی نفوذ گاز در استان زنجان تا پایان سال 1400
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده؛ ضریب نفوذ گاز در استان زنجان تا پایان امسال به ۹۷.۳ درصد و تا پایان سال ۱۴۰۰، به ۳/۹۸ درصد می‌رسد
1399/04/23
سهم 58 درصدی بخش صنعت و نیروگاه از کل گاز مصرفی استان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از سهم ۵۸ درصدی بخش صنعت و نیروگاه از کل گاز مصرفی استان خبر داد و گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری )مدظله العالی) به نام سال جهش تولید، حمایت از ت ...
1399/04/22
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: تحقق 110 درصدی گازرسانی به واحدهای صنعتی استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با جایگزینی ۴۳ هزار و ۸۴۰ مترمکعب گاز در ساعت در سال ۹۸، شاهد تحقق ۱۱۰ درصدی جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت های فسیلی هستیم.
1399/04/19
عبور ِشمارِ زنجانی ها از مرز 352 هزارمشترک؛ گاز زنجان به 352 هزار و 667 مشترک گاز طبیعی خدمات ارائه می کند
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: گاز زنجان تاکنون ۳۵۲ هزار و ۶۶۷ مشترک را در بخش های مختلف جذب کرده است.
1399/04/11
در پی تدوین رویکردهای مناسب و یکپارچه سازی فرآیندهای سازمان ممیزی داخلی سیستم‎های مدیریتی درشرکت گاز استان زنجان اجرا شد
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اجرایی شدن ممیزی مراقبتی؛ سریِ استانداردهایِISO جاری خبر داد و گفت: نوبت اول این فرایند بر اساس بندهای استانداردهای مربوطه در گاز زنجان اجرا و به پایان رسید.
1399/04/02
پاسخگویی به مشکلات مردمی درملاقات الکترونیکی مدیرعامل گاز زنجان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سامد؛ از طریق تلفن ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان مهندس احمدلو با بیان اینکه سامانه سامد پلی مطمئن بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات است؛ بر ارتباط مدیران با مردم و حضور آنان در میان مردم تاکید کرد و افزود: ت ...
1399/03/27
در جلسه مشترک با مدیران عامل شرکت‌های تابعه در حوزه مسئولیت اجتماعی عنوان شد: مسئولیت ‌های اجتماعی؛ دایره ای گسترده برای آرامش و رفاه نسبی محیط پیرامونی
دایره مسئولیت‌های اجتماعی، دایره گسترده‌ای است و محیط‌های پیرامونی نیز بالتبع، توقع زیادی از ما خواهند داشت، ولی با توجه به محدودیت‌های موجود، هنر ما این است که بتوانیم در چارچوب این محدودیت‌ها، مسیره ...
1399/03/20
تحویل بیش از 144 میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان زنجان در سال گذشته
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از تحویل بیش از ۱۴۴ میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان در سال ۹۸ خبر داد.
1399/02/21
s