سه شنبه, 24 تیر,1399

ارائه نزدیک به 52 هزار خدمت امدادی به مشترکین زنجانی در سال 98

ارائه نزدیک به 52 هزار خدمت امدادی به مشترکین زنجانی در سال 98

مرکز ۱۹۴ با خدمات شبانه روزی خود در سال گذشته؛ ۵۱ هزار و ۹۷۴ خدمت امدادی به مشترکین زنجانی ارائه کرده است
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، موسی احمدلو با اعلام این خبر گفت: از مجموع ۵۸ هزار و ۲۰۰ تماس گرفته شده با مرکز ۱۹۴ گاز زنجان در سال ۹۸، بالغ بر ۴۱ هزار و ۶۹۵ تماس غیر عملیاتی و ۱۶ هزار و ۵۰۵  مورد تماس منجر به عملیات امدادی شده است.
وی با بیان اینکه پاسخ به سوالات شهروندان و مشترکین شرکت گاز همواره دغدغه این شرکت بوده است؛  افزود: همچنین، بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۴۱ خدمت مربوط به وصل گاز پس از اتمام تعمیرات (تاین)، ۳ هزار و ۸۲۶ مورد وصل گاز عادی، یک هزار و ۴۸۵ مورد تماس فوری و ۱۵۴ مورد تماس جزء تماس های خیلی فوری بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: این مرکز پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است که با پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حال خدمت رسانی به صورت شبانه روزی است.
مهندس احمدلو در تشریح نحوه پاسخگویی مرکز امداد ۱۹۴ ابراز داشت: که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت، نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی می شود.
وی گفت: با راهنمایی اپراتورهای مستقر در مرکز برخی مشکلات و سوالات به صورت شفاهی پاسخ داده می شود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیروهای امدادی در محل حادثه است که در این صورت، اپراتور سامانه ۱۹۴ ابتدا اطلاعات و آدرس کامل مشترک را دریافت و در سیستم ثبت کرده، سپس توسط بی سیم به خودروی مستقر در ناحیه مربوطه اعلام و امدادگران با حضور سریع در محل حادثه اقدام به امدادرسانی یا برطرف کردن مشکل می کنند.
این مقام مسئول، با اعلام اینکه خودروهای امدادی مجهز به سیستم موقعیت یاب آنلاین(GPS) هستند که تمام فعالیت های آنها از طریق مرکز پیام ۱۹۴، رصد و گزارش کار آنها بصورت آنلاین در سیستم ثبت می شود؛ اظهار داشت: در راستای ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمات به مشترکین محترم در مواقع بحرانی و ترافیک اقدام به خرید موتورهای امدادی شده است تا در مواقع لازم؛ زمان امداد رسانی را به حداقل ممکن رسانده و احتمال بروز خطرات را کاهش ‌دهیم.
احمدلو با اشاره به اینکه اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریت های گاز ۱۹۴ در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم هستند؛ ادامه داد: سیستم تلفنی این مرکز، مجهز به ثبت تمامی مکالمات شهروندان است که این امکان باعث می شود در صورت نارضایتی افراد از نحوه پاسخگویی، مراتب فقط توسط مسئول مربوطه بازبینی و نسبت به رفع مشکل اقدام شود، در ضمن دسترسی به این مکالمات، کاملاً محرمانه و فقط با اجازه مدیران ارشد انجام می شود.
وی تصریح داشت: افزایش تعداد خطوط تلفن جهت پاسخ دهی در کمترین زمان ممکن به تماس های مشترکین، بازدید مستمر نیروهای امداد از ایستگاه های تقلیل فشار گاز جهت کنترل دما، فشار و کارکرد ایستگاه ها، بهبود مدت زمان رسیدن به محل برای پیام های عادی، فوری و به خصوص پیام های خیلی فوری، برگزاری دوره های مختلف برای امدادگران جهت تقویت خدمات دهی به مشترکین و پاسخ دهی سریع به استعلامات شهرداری و حفاری های در سطح شهر؛ از مهمترین اقدامات مشارکتی و عمومی این مرکز در سال گذشته بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان همچنین از راه اندازی سیستم TMMS (سیستم مدیریت جامع نگهداری) در مقر امداد خبر داد و تصریح داشت: این سیستم امکاناتی همچون فهرست ریز عملیات های انجام شده امداد، وضعیت تجهیزات امداد، ریز تاریخچه عملکرد خودروهای امداد، گزارش عملکرد به تفکیک هر شیفت، گزارش شیرهای معیوب جهت رفع سریع و اقلام مصرفی عملیات های امداد را در دسترس قرار می دهد.
مهندس احمدلو با اشاره به مجهز شدن کلیه خودروهای امداد به سیستم GPS  امداد گفت: با نصب این برنامه امکان کنترل از مقر امداد وجود داشته و اقداماتی همچون ردیابی موقعیت دقیق و لحظه ای خودروها، میزان مصرف سوخت وکنترل سرعت خودروها برخی از مزایای نصب GPS است.
گفتنی است؛ برگزاری کلاس های همیار گاز که سالیانه ۱۵ هزار دانش آموز مقطع پنجم ابتدایی را تحت پوشش قرار می دهد با مشارکت و حضور مستقیم کارشناسان امداد در مدارس استان صورت می گیرد تا دانش آموزان با اصولی ترین موارد ایمنی و مصرف بهینه گاز آشنا شوند.

نظر شما چیست
آخرین اخبار
ضریب بالای 98 درصدی نفوذ گاز در استان زنجان تا پایان سال 1400
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده؛ ضریب نفوذ گاز در استان زنجان تا پایان امسال به ۹۷.۳ درصد و تا پایان سال ۱۴۰۰، به ۳/۹۸ درصد می‌رسد
1399/04/23
سهم 58 درصدی بخش صنعت و نیروگاه از کل گاز مصرفی استان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از سهم ۵۸ درصدی بخش صنعت و نیروگاه از کل گاز مصرفی استان خبر داد و گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری )مدظله العالی) به نام سال جهش تولید، حمایت از ت ...
1399/04/22
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: تحقق 110 درصدی گازرسانی به واحدهای صنعتی استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با جایگزینی ۴۳ هزار و ۸۴۰ مترمکعب گاز در ساعت در سال ۹۸، شاهد تحقق ۱۱۰ درصدی جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت های فسیلی هستیم.
1399/04/19
عبور ِشمارِ زنجانی ها از مرز 352 هزارمشترک؛ گاز زنجان به 352 هزار و 667 مشترک گاز طبیعی خدمات ارائه می کند
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: گاز زنجان تاکنون ۳۵۲ هزار و ۶۶۷ مشترک را در بخش های مختلف جذب کرده است.
1399/04/11
در پی تدوین رویکردهای مناسب و یکپارچه سازی فرآیندهای سازمان ممیزی داخلی سیستم‎های مدیریتی درشرکت گاز استان زنجان اجرا شد
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اجرایی شدن ممیزی مراقبتی؛ سریِ استانداردهایِISO جاری خبر داد و گفت: نوبت اول این فرایند بر اساس بندهای استانداردهای مربوطه در گاز زنجان اجرا و به پایان رسید.
1399/04/02
پاسخگویی به مشکلات مردمی درملاقات الکترونیکی مدیرعامل گاز زنجان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سامد؛ از طریق تلفن ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان مهندس احمدلو با بیان اینکه سامانه سامد پلی مطمئن بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات است؛ بر ارتباط مدیران با مردم و حضور آنان در میان مردم تاکید کرد و افزود: ت ...
1399/03/27
در جلسه مشترک با مدیران عامل شرکت‌های تابعه در حوزه مسئولیت اجتماعی عنوان شد: مسئولیت ‌های اجتماعی؛ دایره ای گسترده برای آرامش و رفاه نسبی محیط پیرامونی
دایره مسئولیت‌های اجتماعی، دایره گسترده‌ای است و محیط‌های پیرامونی نیز بالتبع، توقع زیادی از ما خواهند داشت، ولی با توجه به محدودیت‌های موجود، هنر ما این است که بتوانیم در چارچوب این محدودیت‌ها، مسیره ...
1399/03/20
تحویل بیش از 144 میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان زنجان در سال گذشته
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از تحویل بیش از ۱۴۴ میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان در سال ۹۸ خبر داد.
1399/02/21
s