به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان مهندس احمدلو با بیان اینکه سامانه سامد پلی مطمئن بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات است؛ بر ارتباط مدیران با مردم و حضور آنان در میان مردم تاکید کرد و افزود: تلاش می کنیم در شرایطی که با موضوع بیماری کرونا درجامعه روبرو هستیم؛ با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی درخواست های مردمی ازطریق تلفن و دیگر شیوههای ارتباطی بوده و در پیشبرد و تسهیل امور شهروندان عزیز اقدامات موثری انجام دهیم.
وی ابراز کرد: رسیدگی به مشکلات مردم را به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و باید از همه ظرفیتها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به اهمیت سامانه سامد برای رسیدگی به درخواستهای مردمی اشاره و با تاکید بر لزوم پیگیری درخواستها، شکایتها، پیشنهادها، انتقادها و مطالبات مردم خاطرنشان کرد: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت کمک میکند تا به مسائل مطرحشده توسط مردم با سرعت بیشتری رسیدگی شود.
مهندس احمدلو از برنامه های مختلف گاز زنجان دراستان برای ارتباط بامردم خبرداد و گفت: علاوه بر ملاقاتهای حضوری؛ ازطرق مختلف از جمله برگزاری میز خدمت جمعه ها درمصلی های نمازجمعه، حضور در سامانه سامد، سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستانها، ارتباط با رسانه ها و حضور در برنامه های مختلف صدا و سیما تلاش می شود حضوری پر رنگ در بین مردم داشته و بی واسطه با آنان ارتباط داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تلاش می شود این برنامه ها بصورت منظم و سلسه وار و بدون وقفه انجام شود، افزود: امروز نیز با حضور در سامانه سامد خواسته ها و مطالبات مردمی بی واسطه دریافت و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات صادر گردید.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در فرصت ۲ ساعته خود در بازدید از سامانه سامد با ۱۵ نفر از مردم استان به صورت تلفنی گفت و گو و پس از شنیدن مسائل و مشکلات ایشان، دستور رسیدگی برای رفع این مشکلات را صادر کرد.