یکشنبه, 28 دی,1399

رنگ متن

پاسخگویی به مشکلات مردمی درملاقات الکترونیکی مدیرعامل گاز زنجان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سامد؛ از طریق تلفن ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت

پاسخگویی به مشکلات مردمی درملاقات الکترونیکی مدیرعامل گاز زنجان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سامد؛ از طریق تلفن ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان مهندس احمدلو با بیان اینکه سامانه سامد پلی مطمئن بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات است؛ بر ارتباط مدیران با مردم و حضور آنان در میان مردم تاکید کرد و افزود: تلاش می کنیم در شرایطی که با موضوع بیماری کرونا درجامعه روبرو هستیم؛ با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی درخواست های مردمی ازطریق تلفن و دیگر شیوه‌های ارتباطی بوده و در پیشبرد و تسهیل امور شهروندان عزیز اقدامات موثری انجام دهیم.
وی ابراز کرد: رسیدگی به مشکلات مردم را به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به اهمیت سامانه سامد برای رسیدگی به درخواست‌های مردمی اشاره و با تاکید بر لزوم پیگیری درخواست‌ها، شکایت‌ها، پیشنهادها، انتقادها و مطالبات مردم خاطرنشان کرد: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت کمک می‌کند تا به مسائل مطرح‌شده توسط مردم با سرعت بیشتری رسیدگی شود.
مهندس احمدلو از برنامه های مختلف گاز زنجان دراستان برای ارتباط بامردم خبرداد و گفت: علاوه بر ملاقاتهای حضوری؛ ازطرق مختلف از جمله برگزاری میز خدمت جمعه ها درمصلی های نمازجمعه، حضور در سامانه سامد، سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستانها، ارتباط با رسانه ها و حضور در برنامه های مختلف صدا و سیما تلاش می شود حضوری پر رنگ در بین مردم داشته و بی واسطه با آنان ارتباط داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تلاش می شود این برنامه ها بصورت منظم و سلسه وار و بدون وقفه انجام شود، افزود: امروز نیز با حضور در سامانه سامد خواسته ها و مطالبات مردمی بی واسطه دریافت و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات صادر گردید.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در فرصت ۲ ساعته خود در بازدید از سامانه سامد با ۱۵ نفر از مردم استان به صورت تلفنی گفت ‌و گو و پس از شنیدن مسائل و مشکلات ایشان، دستور رسیدگی برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

;
نظر شما چیست
 captcha
آخرین اخبار
فرهنگ سازی در سایه اطلاع رسانی مستمر و مداوم؛ مدیریت مصرف انرژی از طریق رسانه‌ها و همه کانال های اطلاع رسانی؛ فرهنگ سازی شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در رعایت مصرف گاز و انرژی باید مستمر و مداوم باشد؛ بر فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی از طریق رسانه‌ها و همه کانال های ...
1399/10/27
افزایش 39 درصدی سهم سبد انرژی استان در بخش خانگی؛ سهم مصرف گاز خانگی در زنجان به 50 درصد رسید
مدیرعامل گاز زنجان با اعلام اینکه ۳۶ درصد از کل مصرف سالانه استان مربوط به بخش خانگی است؛افزود: این میزان با برودت سرمای زودرس سالانه در زنجان؛ امسال تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.
1399/10/24
مدیرعامل گاز زنجان: گردش چرخ صنعت وابسته به همکاری مشترکین خانگی با مدیریت مصرف بهینه گاز است
موسی احمدلو بابیان اینکه در سایه صرفه جویی؛ همه مردم می توانند از گاز طبیعی بهره مند شده و صنایع نیز به تولید بپردازند؛ از مشترکین خانگی، دستگاه های دولتی و ادارات استان خواست؛ نهایت تلاش خود را در مص ...
1399/10/22
مدیرعامل گاز زنجان در نشست با پیمانکاران بر اجرای صحیح طرح ملی اصلاح و بهینه‌ سازی موتورخانه ها تاکید کرد 3 هزار و 600 موتورخانه ی واحد‌های مسکونی وتجاری زنجانی ها در دست اقدام
در پی اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه ‌سازی موتورخانه های واحدهای مسکونی و تجاری، موسی احمدلو با پیمانکاران اجراییِ این طرح، نشستی صمیمی برگزار و شخصاً به ارائه توضیحات لازم برای اجرای هرچه بهتر این طرح د ...
1399/10/16
s