جمعه, 16 خرداد,1399

لیست پروژه پژوهشی



ردیف ارائه دهنده عنوان شرح کوتاه تاریخ دریافت وضعیت
1 محمود ارغیانی تهیه و تدوین شاخصهای ارزیابی سیستم نظام پیشنهادها و بازنگری در اهداف در این پروژه سعی بر آنست که تصویر کاملی از فرآیند نظام پیشنهادها ترسیم گردد و شرکتها بر اساس مدلسازی این فرآیند، تعیین شاخص برای خروجیهای موردانتظار، تدوین اهداف برای شاخصها، پایش عملکرد شاخصها در دوره های معین و.... به جنبه های قوت و ضعف سیستم نظام پیشنهادهای خود واقف گردند و با تعیین اقدامات اصلاحی و اجرای این اقدامات سیستم را بهبود دهند. 1397/10/19 رد شده
2 محمود ارغیانی مدیریت مبتنی بر عملکرد کارکنان با استفاده از یک مدل زمان سنجی و کارسنجی مدیران سازمان ها همواره به دنبال روش های مناسبی هستند که بتوانند از طریق آنها بهره وری مهم ترین سرمایه سازمان، یعنی نیروی انسانی شاغل در سازمان ها را ارتقا دهند. این پروژه با هدف ارائه یک مدل زمان سنجی و کارسنجی برای مدیریت مبتنی بر عملکرد کارکنان تهیه و تدوین شده است. در طی این پروژه فعالیت های عمده کارمندان مورد نظر از طریق مشاهده ی مستقیم فعالیت و مصاحبه با وی جمع آوری گردید. سپس مواردی مانند زمان مورد انتظار فعالیت ها، بیکاری های مجاز، ضریب نهایی و زمان تعدیل شده محاسبه شد. در نهایت کل حجم کار کارمند بر اساس واحدهای کاری تعیین گردید. استفاده از مدلهای مناسب مدیریت عملکرد کارکنان برای تعیین حجم کاری آنها و روش های بهینه انجام کار، می تواند به بهبود بهره وری سازمان و رضایت کارکنان کمک فراوانی بنماید. 1397/10/19 رد شده
3 محمود ارغیانی طراحی و اجرای سیستمی جدید به منظور ارزیابی سیستم نگهداری و تعمیرات در صنعت گاز و پیاده سازی TPM مسئله اصلی این پروژه، ارتباط معیارهای سنجش با فرآیندها و اهداف به کارگیری سیستم نت،به منظور استفاده از بازخوردهای ارزیابی در جهت ارتقای سیستم نت و سازمان به طور سیستماتیک و شفاف است. پروژه حاضر، تحقیقی با رویکرد کیفی است که در آن از تجزیه وتحلیل متاسنتز و نظریه برخاسته از داده ها استفاده شده است. درمرحله اول ، از روش متاسنتز جهت گردآوری مطالعات کیفی مرتبط با تحقیق، تجزیه وتحلیل یافته های آن، کشف نکات اساسی و ترکیب و تبدیل آن به یک جایگزین کلی، به منظور تعیین ویژگی های یک مدل مناسب برای ارزیابی سیستم نگهداری و تعمیرات پرداخته شده است. مرحله بعد، استفاده از روش نظریه برخاسته از داده ها برای رسیدن به طراحی سیستم اصلی موضوع موردبررسی است. 1397/11/02 رد شده

آخرین اخبار
تحویل بیش از 144 میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان زنجان در سال گذشته
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از تحویل بیش از ۱۴۴ میلیون مترمکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان در سال ۹۸ خبر داد.
1399/02/21
ارائه نزدیک به 52 هزار خدمت امدادی به مشترکین زنجانی در سال 98
مرکز ۱۹۴ با خدمات شبانه روزی خود در سال گذشته؛ ۵۱ هزار و ۹۷۴ خدمت امدادی به مشترکین زنجانی ارائه کرده است
1399/02/14
گاز زنجان تقدیرنامه سه ستاره؛ از جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران دریافت کرد
در سومین دوره ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران؛ شرکت گاز استان زنجان در سومین دوره حضور خود، تقدیرنامه ۳ ستاره دریافت کرد
1399/02/13
طی سال 98 صورت گرفت: جذب نزدیک به 13 هزار مشترک گاز طبیعی در استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از جذب ۱۲ هزار و ۸۶۷ مشترک جدید گاز طبیعی طی سال گذشته در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی خبر داد.
1399/02/02
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان: مشترکین گاز برای پرداخت قبوض خود سه ماه فرصت دارند
بر اساس اعلام شرکت ملی گاز و با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده به دلیل شیوع کرونا ویروس؛ مردم تا سه ماه می‌توانند قبض گاز خود را پرداخت نکنند.
1399/01/31
راه ‌اندازی نرم ‌افزار موبایلی خدمات الکترونیکی گاز زنجان/ زنجانی ها اپلیکیشن گاز را نصب کنند
به منظور توسعه خدمات غیرحضوری و در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکین؛ نرم افزار موبایل "خدمات الکترونیک گاز زنجان" راه‌اندازی شده است.
1399/01/25
تا ۱۵ اردیبهشت ماه 99؛ گازبهای مشترکین خانگی همه اقلیم ها بر مبنای فصل سرد محاسبه می شود
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با پیشنهاد شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت و با تصویب هیات دولت و به منظور تعیین الگوی مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، دوره سرد همه اقلیم‌ها تا ۱۵ اردیبهشت امسال تمدید ش ...
1399/01/20
گاز زنجان در راستای بهبود مستمر محیط کسب و کار استان؛ عنوان بهترین دستگاه اجرایی استان را کسب کرد
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای بهبود مستمر محیط کسب و کار استان و شناسایی فرآینده های بین دستگاهی در حوزه سرمایه گذاری؛ گاز زنجان، عنوان بهترین دستگاه اجرایی استان را کس ...
1399/01/19
s